Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Je kan hier op de hoogte blijven vanmijn ervaringen en van het verloop vande reis. Je zal hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je waar ik me bevind. Meer informatie over mezelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Gi Leoni

Reacties

Reacties

Lin

voila ! ik ben ingeschreven en wacht vol ongeduld op uw eerste avontuur !
xxx

pipo

voila ik ook, laat de verhalen maar komen.

Ghislain

beste Guy, ik wens je van harte een hele toffe reis, laat de mooie dingen op je afkomen en geniet.

ik ga je volgen,
groetjes,
Ghislain.

James

Ik ga je ook volgen Gi! ;)

colette

allez gi, on se lance tous dans AFRICA POURSUITE, toi pour de vrai et nous virtuellement, tes mains au volant et nous sur l'ordi, (ppfftt, façile pour nous zeg,) toi dans notre coeur et nous dans le tien, (waw c'est mimi ça)

Chris

Go Gipi goooooooooooooooo! Geniet van je avontuur terwijl wij hier vol spanning uitkijken naar je wilde verhalen...Ik ben alvast fan van Afrika en... van jou natuurlijk ook!

Enjoy
Chris

Ps nog een leuke tip: der is een hele toffe Via Via in Yoff (vlak bij Dakar). Leuke ontmoetingplaats onder reizigers, lekker eten, toffe kamers en altijd een beetje thuiskomen...

Chris Vanhaecke

Je weet: "partir, c'est mourir un peu", maar als je niet vertrekt, heb je je leven niet geleefd...

Riet Schelles

dag Gi - je bent nog welkom voor een tussenpauzeke bij ons hé - zal nu wel een spannende tijd zijn voor je...
veel groetjes,
riet en geert

Hilde

Hey Gi,

Een aangenaam verrassend nieuwtje, te horen dat je naar Afrika gaat. Ik kijk uit naar je belevenissen.
Vergeet je petje niet!

Groetje
Hilde

Luc

I'm proud of you Bro.
Enjoy and change this world.

Lotje

Wij kijken ook uit naar de eerste verhalen!
Succes en veel plezier!

Veel groetjes,
L & W

erika

hela Gi, wat fantastisch dat je alweer op weg bent naar Afrika. 'k Ga je zeker ook volgen op deze reis.
Veel succes, xxx

andre

't gaat je goed Gi.
Laat maar komen. Zo reizen we een beetje mee... :-)

chris ketels

hey gi,

je ziet het hé, volg je ook al...

Lieve groetjes,
Chris x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!