Saint Louis

ge komt wa tegen op 't strand...

Reacties

Reacties

Eve

Marcelleke van de JBC?

Luc

Da doe mij veel aan mijn tijd in India denken, uitgestrekte stranden, zelfde soort koeien. coconuts waar spontaan een coconuttree uitgroeit de warmte/hitte
het leven gaat veel trager, waardoor je veel meer bewust bent van wat je doet/niet doet.
Enjoy Bro.

colette

prachtige foto, en je hebt ruimte om er rond te lopen wat niet altijd het geval is in india

colette

Hallo Gi dit is Colettes dochter Daphne. Leuke fotos! En als het niet gaat, bon...je hebt genoeg telefoons mee hoor ik om ons een noodtelefoontje te geven... Nee, grapje, ik wens je alle geluk en voorspoed op je speciale missie. Bewonderenswaardig dienstbetoon en filantropie. Zal ik mij door laten inspireren. Maar dan moet ik eerst mijn rijbewijs nog halen (lacht mijn moeder naast mij) Welke fotocamera gebruik jij voor al deze mooie fotos? Veel geluk, moed en avontuur en zo weinig mogelijk ontmoetingen met de overheidsinstanties toegewenst. Daphne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!