James & Gi in Marrakech

Reacties

Reacties

colette

james is me onbekend maar hij draagt zijn naam met eer

Hilde

Ha, dat werd tijd :)

colette

haaaaaalllooooo africa, hier belgium, voorlopig nog plan A stadium,
en oewist met jou en je biceps
bon voor mij wordt het een eenmalige trip naar java
moet nu werken tot maandagochtend,
toch wel gek als ik er aan denk dat mijn moeder me vroeger nog gestrafd heeft omdat ik teveel voor de spiegel paradeerde en me met een tweede spiegeltje van uit alle hoeken probeerde te bewonderen, tja nu zit ik met "de spiegel" opgeschept tot aan mijn pensioen
hopelijk nog wat nieuws van jou want eens in azie is het minder goed met de electrabellen
bon hopelijk is alles oke en zit je ook al in de faze zonder wi
auf weder voir

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!