BENIMACLET

Bestaat toeval?

Ik heb vandaag mijn tentje opgezet in PENISCOLA, ja, 't was goe weer - palmboomkes, fijn plaatske quoi.

Dan bel ik naar Herman Geys die ik morgen bezoek in Valencia en die vertelt me dat hij in de wijk BENIMACLET woont (ik zou dat durven vertalen als ‘gezegend mijn geslachtsdeel').

Herman is trouwens een tijdsgenoot, dorpsgenoot, copain, fijne kunstenaar (http://www.hermangeys.com/) en toffe pee.

Alvast bedankt voor wat reacties en aan alle volgers: BESOS CALIENTES (mijn ‘Espagnol para viagar' komt van pas!

En tegenwoordig krijg je dus op elke camping een codeke om op internet te kunnen! Gracias daarvoor

Reacties

Reacties

Hilde C

Hey Gi,

Ben eindelijk ingeschreven geraakt, maar ja, de grote avonturen moeten nog komen he, dus nog niks gemist :). Niet te frisjes in de tent?

groetjes

Dequae Rik

Hallo Gi
me even voorstellen , ik ben namelijk een vriend van
Freddy en ik volg je reis met veel plezier mee.
groetjes Rik.

Marleen Nel

lol ... goe gezien je vertaling... en nog steeds de Gi van vroeger ...! Hug

colette

heb je start gemist, ben net terug van uit het oostkanton en zie dat je al ferm afgedaald bent op de map, en zooooo grappig zeg
je gaat me niet geloven maar gisteren ben ik dwars door bombay(e) gereden en nu al thuis, hahaha dit is een klein dorpje in de voerenstreek, en is peniscola waard, gelukkig werd ik daar niet aangehouden voor een "speekseltest"
keep on driving
besos colette

pipo

Buenos Dias Gitzos,
Goed te horen dat alles okaai = met jou en de saxo.
Hier vallen de bladeren en korten de dagen, maar niet die van het werk.
Wees toch voorzichtig om de straat van G over te steken ( :
De groeten aan Herman.

pipo

Marc en Linda

Ini Sogoma Gi,
Wanneer je dit bericht vindt, ben je op Afrikaanse bodem ! Een beetje thuis.
Hier alles zijn gangetje, volgende week kouder, zo schijnt.
We werken voort met Kanaga en houden je op de hoogte. Batrou is in staat van paraatheid !
Groetjes en take care !
Marc en Linda

pipo

Salaam Gi,

Vandaag kaartje ontvangen van een collega op vakantie uit .....PENISCOLA .... is dat nog toeval?

Vanaf nu chouf chouf les Gazelles en whisky Berbere a volonté.
Laat u maar eens goed gaan.

pipo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!